Освітня діяльністьвикладачів циклової комісії
Фізкультура! Вона повернула мені все – серце, гнучкість, витривалість! І головне – працездатність. Мабуть, найдорожче з усього, чим живе людина. М. Амосов
Циклова комісія з фізичного виховання створена у 2000 році. Фізичним вихованням майбутніх медиків в навчальному закладі займаються 5 викладачів – фахівців своєї справи. Циклова комісія фізичного виховання - це не просто колектив викладачів, це один злагоджений організм, команда.
Голова циклової комісії: спеціаліст вищої категорії, старший викладач, керівник фізичного виховання.
- Паламарчук Руслан Степанович - спеціаліст вищої категорії, старший викладач, майстер спорту України з гирьового спорту, рекордсмен Книги рекордів Гінеса України, автор чотирьох світових рекордів з гирьового спорту в нетрадиційних номінаціях, бронзовий призер Чемпіонату Європи з гирьового спорту.
- Лисанець Ігор Федорович - спеціаліст вищої категорії, старший викладач в даний час перебуває в лавах ЗСУ;
- Мичак Петро Сергійович - спеціаліст вищої категорії, викладач-методист;
- Кузьменко Павло легович – спеціаліст.

Викладачі фізичного виховання коледжу відзначені почесними грамотами Міністерства освіти та науки України, Міністерства охорони здоров’я України, обласною та районними держадміністраціями, міською радою.
Фізичне виховання студентів в Рівненській медичній академії є органічною і невід’ємною частиною навчально-виховного процесу, складовою частиною системи виховання та освіти і має на меті всебічний гармонійний розвиток фізичних та духовних сил студентської молоді для розбудови незалежної України та її захисту.
На основі базової загальної середньої освіти (9 кл.)
- - для спеціальності 221 «Стоматологія», спеціалізація «Стоматологія» (гігієніст зубний);
- - для спеціальності 221 «Стоматологія», спеціалізація «Стоматологія ортопедична» (технік зубний);
- - для спеціальності 223 «Медсестринство», спеціалізація «Лікувальна справа» (фельдшер);
- - для спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація спеціалізація «Фармація» (фармацевт);
- - для спеціальності 223 «Медсестринство», спеціалізація «Сестринська справа» (медична сестра)
- • Фізична культура
- • Фізичне виховання
На основі базової загальної середньої освіти (11 кл.)
- - для спеціальності 221 «Стоматологія», спеціалізація «Стоматологія ортопедична» (технік зубний); -
- для спеціальності 223 «Медсестринство», спеціалізація «Лікувальна справа» (фельдшер);
- - для спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація спеціалізація «Фармація» (фармацевт);
- - для спеціальності 223 «Медсестринство», спеціалізація «Сестринська справа» (медична сестра)
- • Фізичне виховання
На основі повної загальної середньої освіти (11 кл.)
- - для спеціальності 224 «Технології медичної діагностики та лікування», спеціалізація «Лабораторна діагностика» (лаборант медичний бакалавр);
- - для спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація спеціалізація «Фармація» (фармацевт бакалавр); - для спеціальності 223 «Медсестринство», спеціалізація «Сестринська справа» (медична сестра бакалавр);
- - для спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія», спеціалізація «Фізична реабілітація» (фахівець з фізичної реабілітації бакалавр)
- • Фізичне виховання
«Формування здоров’єзбережувальної компетенції студентів в процесі викладання фізичного виховання шляхом впровадження фізично – оздоровчих технологій навчання». Методична робота спрямована на пошуки ефективних методів та прийомів навчання та оздоровлення студентів, підняття іміджу коледжу.
- виховання та вдосконалення моральних, вольових і фізичних якостей : швидкості, сили, витривалості, гнучкості та спритності;
- виховання у студентів постійного інтересу і звички до систематичних занять фізичною культурою та спортом;
- пропаганда та прищеплення навиків здорового способу життя і відмови від шкідливих звичок;
- сприяння розвитку нових популярних форм оздоровлення студентів з використанням засобів фізичної культури та спорту;
- формування мотиваційних засад та переконання у необхідності регулярного використання різноманітних форм фізичного виховання та масового спорту як важливої складової здорового способу життя;
- формування організаторських навичок;
Головна мета викладачів циклу фізичного виховання: мотивувати молодь дбайливо ставитися до здоров’я, розвивати життєві навички, спрямовані на здоровий спосіб життя та розвиток професіоналізму майбутнього медика.